tiistai 30. elokuuta 2011

Hämykuvia...

Olen niin odottanut syksyä ja sitä kun saa laittaa lyhtyihin tulia.... Harmikseni en saa kaapattua kamerallani kunnon kuvia pimeällä, eikä ulkovalaistus kuvissa kummalle näytä. Mielestäni se on kuitenkin aika ihana... <3






Ihan paras paikka istahtaa...ja huokaista <3
Portti
Vaikka enemmänkin tykkään poltella lyhtyjä ja ulkovaloissakin perinteinen kuuluisi omiin valintoihini, olen huomaamatta tykästynyt hirmuisen paljon noihin autotallin lipanaluksen ja portin ledeihin...

Torstaina kotimme siis siirtyy myyntimarkkinoille ja tässä valmistellaan hiljalleen lähtöä maalle...Samalla täytyy hyvästellä monta rakasta asiaa kodistamme....

Lautalattia...Edes pieni pala alkuperäistä pintaa, -on ehdottomasti MINULLE rakkain asia. Moni varmaan ihmettelee, kuinka ihmeessä??!! Jokainen roso, kolo ja monttu, halkeillut maalikohta ja yksi pintaan jäänyt naulakin ovat kaikki juuri sitä mitä minä romuromantikko jään kaipaamaan.

Kyllä tässä itku tulee, vaikka luottavaisin mielin olen itselleni vakuutellut, että tulevaan rakastumme varmasti myös aikanaan...

Kunhan ensin saamme siitä meidän itsemme näköisen:)

EDIT: P.s Olen tehnyt tänään  jo kaksi asiaa, joita en koskaan aiemmin ole itse tehnyt. Ostin valmista kermavaahtoa! Ja tein itse omppuhilloa!!! Tuli ihan huippuhyvää, joten odotellaan tässä uunista pannukakkua pöytään <3

1 kommentti: