maanantai 11. huhtikuuta 2011

Paluu arkeen...??

Tämä viikko on mammalomani viimeinen viikko ja koittaa paluu arkeen! Minun tapauksessani se tarkoittaa aivan samanlaista arkea kuin tähänkin saakka, -vain ilman "rahapalkkaa".

Lueskelin uusinta Lantliv-lehteä ja en voinut olla hämmästelemättä kuinka kolmihenkinen perhe asui 19 neliössä ja vieläpä oikein viihtyisästi. Ihan voisi sanoa, että kateeksi kävi tuo yksinkertainen elämäntyyli -ajatuksen tasolla ainakin.

Olisinko minä valmis luopumaan jostakin ja mistä kaikesta voisin? Näitä asioita on monta! Olen antanut itselleni luvan sortua pieniin "hemmotteluhetkiin" kaiken arjen kiireen keskellä ja itsekkäästi ajattelen, että ansaitsen niistä jokaisen jatkossakin. Ostan mieleisen lehden kauppareissulla ja käyn lasten kanssa kahvilla tanssitunnin jälkeen.

Voisin elää paljon yksinkertaisemmin, paljon pienemmässä kodissa ja kukapa tietää olisinko jopa onnellisempi? Tällä hetkellä tunnen, että minulla on hurjan paljon enemmän kuin olen saattanut toivoa.

 
Minulla on perhe, koti, terveys, ystäviäkin... sekä pieniä omia juttuja <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti